Általános kérdések:
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a regisztrációmról?
Kérjük ellenőrizze, hogy a regisztrációkor jó e-mail címet adott-e meg, nem történt-e elírás. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezelheti a küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM).
Hol értesülhetek a legújabb akciókról?
A webáruházunk honlapján "„Akciók” menüpontban tud aktuális akcióinkról tájékozódni. Hírlevelünkre is feliratkozhat, így időben értesülhet webáruházunk ajánlatairól, akcióiról.
Hogyan tudom használni a kuponomat
Kuponokról részletes tájékoztatást az alábbi gombra kattintva tud kapni:
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan rendelhetek?
Rendelést leadhatja online, az egeszsegszakuzlet.hu webáruház felületén keresztül, vagy telefonon keresztül díjazás ellenében. A vásárláshoz a regisztráció nem kötelező.
A rendelés leadásához részletes, képekkel tűzdelt segítséget ide kattintva olvashat.
Mi történik a rendelés leadása után?
Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor és hogyan vehető át a csomagja.
Mi történik, ha nem kaptam visszaigazoló levelet?
Előfordulhat, hogy elektronikus postaládája megtelt. Ekkor javasoljuk, hogy ellenőrizze postafiókját, és törölje a felesleges leveleket, mivel nem tud leveleket fogadni, amíg a postafiókja tele van. Ha Önnek gmail fiókja van, kérjük ellenőrizze a "Promóciók" és a "Spam" mappát, ugyanis előfordulhat, hogy oda érkeznek ezek a levelek. Ha megtalálta a visszaigazoló levelet, kérjük helyezze át a bejövő mappába és így legközelebb már oda fognak érkezni a rendelés visszaigazoló e-mailek. Amennyiben a "Promóciók" és "Spam" mappában sem találta meg a visszaigazolást, kérjük jelezze azt felénk a kapcsolat oldalunkon. A regisztráció/rendelés véglegesítésénél el kell fogadni az Általános szerződési feltételeinket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, ellenkező esetben nem jön létre a regisztráció/megrendelés, így a visszaigazoló e-mail sem fog megérkezni a megadott e-mail címre. A visszaigazoló e-mail kiküldése pár percet vesz igénybe miután a regisztráció/rendelés leadásra került. Amennyiben hosszabb idő elteltével sem érkezik meg, az ügyfélszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot. Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.
Hogyan követhetem a rendelésem sorsát?
A rendelés állapotáról ill. minden egyes állapot változásáról (visszaigazolás, számla) vevőinket e-mailben értesítjük. Amint a futárszolgálat feldolgozza az általunk feladott csomagot, küld a regisztráció során megadott e-mail címre egy értesítést.
Hogy tudom módosítani a webáruházban leadott rendelésemet?
Weboldalunkon keresztül történő közvetlen módosítás jelenleg nem lehetséges. Kérjük az alábbi lépések szerint juttassa el hozzánk kérését:
- Kérjük írjon nekünk egy e-mailt az info@egeszsegszakuzlet.hu címre. Fontos, hogy az e-mail tárgyában tüntesse fel a rendelésszámot, a gyors azonosítás érdekében.
- Az e-mailben pontosan írja le milyen módosítást szeretne végrehajtani. Például: termék cseréje, szállítási cím módosítása, rendelési mennyigég változtatása... stb.
- Miután megkaptuk az e-mailt, feldolgozzuk a kérését és egy visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt a módosításról, és a további lépésekről.
A módosítást díjmentesen e-mail formájában tudja megtenni az általunk kiküldött "Szállítás alatt" értesítőig.
A csomag futárnak való átadása után módosítást nem tudunk elfogadni.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A készletünkön megtalálható termékek esetén, ha 13 óráig történik a megrendelés, a következő munkanapon kézbesítjük. Az egyéb termékek esetén a beérkezést követő napon, túlnyomórészt 2-3 munkanapon belül történik a szállítás. Ilyen esetben értesítőt küldünk Önnek.
Hogyan mondhatom le a megrendelt tételeket?
Amennyiben mégsem tart igényt rendelésére, azt díjmentesen e-mail formájában tudja lemondani az általunk kiküldött “Szállítás alatt” értesítőig. A csomag futárnak való átadása után lemondást nem tudunk elfogadni, ezért kérjük szánja rá az időt arra, hogy e-mail üzenetben értesít minket a rendelés lemondásáról. Amennyiben a “Szállítás alatt” értesítő után mondja le rendelését (vagyis miután átadtuk azt a futárszolgálatnak), webáruházunk szabályzata szerint a felmerülő költségeink a vevőt terhelik.
Hogyan reklamálhatok a megkapott termékek minőségével kapcsolatban?
Minőségi kifogás esetén kérjük, keresse tanácsadónkat.
Rendelhetek-e más címre?
A rendelés a webáruházból bármely magyarországi címre történhet, kérjük rendeléskor adja meg hová szeretné a szállítást kérni.
Átvehető-e személyesen a megrendelt áru?
Igen, a rendelt áru telephelyünkön (Berettyóújfalu Orbán Balázs tér 7.) személyesen is átvehető. Kérjük a rendelése leadásakor ezt az opciót válassza.
Rendelhető-e árú külföldről?
Külföldről történő rendelés esetén, kérjük keresse vevőszolgálatunkat.
Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések
Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
A rendelés feladásával egyidőben elektronikus számlát küldünk az Ön által megadott e-mail címre.
Rosszul adtam meg a számlázási adatokat, kérhetek új számlát?
Amennyiben a számla kiállítása során rendszerhiba, gépelési hiba okozta a hibás számla kiállítását, úgy ki tudjuk állítani az újat a helyes adatokkal. További információkért ügyfélszolgálatunkkal szükséges felvenni a kapcsolatot. Amennyiben telephelyi vásárlás volt, kérjük, keresse fel a telephelyünket.
Milyen fizetési módok érhetők el webáruházban?
- Utánvételes fizetési lehetőség: kizárólag 30.000 forint alatti vásárlás esetén, illetve házhozszállításnál áll rendelkezésre. GLS csomagpontra/csomag automatába, Foxpost automatába, illetve 30.000 forint feletti vásárlásnál banki átutalással vagy SimpleyPay online bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni a végösszeget.
- Bankkártyás fizetés: Megrendeléskor kell rendeznie az áru értékét bankkártyával.
- Banki átutalás: Amennyiben banki előre utalással szeretne fizetni, a megrendelés leadásakor válassza ki a banki előre utalás lehetőséget. A megrendeléséhez kapcsolódóan díjbekérőt állítunk ki, mely tartalmazza az előre utaláshoz szükséges adatokat. A számla kiállítása pedig a díjbekérő alapján készül, az áru feladásával egyidőben. Kollégáink ellenőrzik, hogy rendben megérkezett-e a megrendeléshez kapcsolódó összeg a bankszámlánkra, és csak aztán történik meg a rendelés teljesítése, melyről e-mailben értesítjük.
Tájékoztatjuk, hogy az átutalás teljes összegének megérkezéséig, sajnos nem áll módunkban a megrendelt terméket átadni a futárnak kiszállításra!
- Készpénzes fizetés: Fizetés telephelyünkön, személyes átvételkor készpénzben. (Rendeléskor leadott személyes átvétel választása esetén).
Melyik a legbiztonságosabb fizetési mód?
A legbiztonságosabb fizetési mód a banki előre utalás, hiszen így nem szükséges megadnia kártyájának adatait egy online felületen, ezért hogyha félti adatait, mindenképpen a banki előre utalást javasoljuk Önnek. Ezenkívül a SimpleyPay online bankkártyás fizetési lehetőség is biztonságos, a kártyájának az adatai nem kerülnek ki a rendszerből, illetve mi sem látjuk őket
Fizetési módot szeretnék változtatni a már leadott megrendelésemben, mi a teendő?
Utólag nincs lehetőség a fizetési mód változtatására. Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Utalással szeretném rendezni az összeget, de szükségem van előlegbekérőre (előleg, proforma számla), hol tudok igényelni?
Ha az előre utalásos fizetési módot választja, rendelés végeztével pár percen belül automatikusan kap díjbekérőt.
Mi történik, ha a SimpleyPay bankkártyás fizetést választottam, de a fizetés sikertelen volt?
Ebben az esetben e-mail értesítőt küldünk Önnek, a sikertelen fizetésről, amelyben egy új fizetési linket fog kapni, ez a bankkártyás fizetési oldalra navigálja, ahol ismét lehetősége lesz bankkártyás fizetésre.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a bankkártyás fizetési oldal külön oldalon nyílik meg, ami 5-10 mp-ig eltarthat, ezzel garantálva a biztonságos bankkártyás fizetést. Kérjük várja meg a bankkártyás fizetési oldal megnyitását a rendelés véglegesítése után.